Läskigt

Usch inatt har jag inte sovit bra alls, boken jag läser är irriterande läskig, alltså egentligen är den inte läskig alls men den är obehagligt irriterande läskig...
Dessutom har det varit något konstigt bankande ute, precis vid mitt rum, så det gjorde det hela lite jobbigare.

Vaknade iallafall vid fyra och hade panik, jag hatar att sova själv och det blir inte bättre av att det är mörkt och läskigt. Så jag tände en lampa och sedan tvingade jag mig själv att somna om, hehe ;)

Idag vet jag inte vad som händer, mamma vill in till Sätila och titta på Sätilaloppet så då följer jag antagligen med.

Men vi hörs senare!
God morgon föresten ;)

Fotograf: Emma Palmgren (jag)
Modell: Alex



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0