Me and Spyker

God morgon!

Inte sovit bra alls inatt, lyckades somna vid halv två och så hade jag ju lovat Ida att gå upp samtidigt som henne och Malin och hjälpa till plus att se till så att dem kom iväg i tid.
Så jag gick upp vid sju imorse, just nu ligger jag i soffan och myser med Spyker, äter lite frukost och bara tittar på skit program på tv ;)

Idag är jag ensam hemma med Spyker, pappa är på möte, mamma på jobbet och dem andra är i skolan/skolorna, mamma slutar däremot vid två och jag vet inte när Alex kommer hem så så länge är jag inte ensam, plus att det är skönt :)

Har inga direkta måsten idag, redigera bilder, promenera med Spyker, och bara ta det lugnt. Har världens mensvärk så att ligga i soffan och kolla på film låter ganska skönt.

Vi hörs senare, puss

Fotograf: Emma Palmgren (jag)
Hund: Spyker



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0