Muskler

God middag på er!

Jag, pappa och Alex har varit iväg sedan tio imorse, slängde ett lass på tippen och sedan har vi varit i Kärra. Han vi hyrde förra huset utav ville att vi skulle ta bort lekstuga så det var ju bara att åka dit och börja riva ner den, nu är den nästan helt ner riven och vi har ett lass på släpet som skall till tippen i morgon.
Jäklar vilka muskler jag kommer få, haha ;)

Jag har inte känt av magen under hela tiden förutom på vägen hem, berodde antagligen på att jag inte ätit på över två timmar så nu har jag ett alarm på mobilen som skall påminna mig att äta minst en knäckemacka varannan timma. Kul, men kommer det göra att jag slipper ha ont så får jag väl leva med det.

Idag har jag lite grejer som skall göras och det är att börja tapetsera, ta upp mina lådor från källaren och börja redigera bilder.
Jag brukar ju lägga upp ett inlägg med massa bilder från olika händelser men jag funderar lite på om jag skall lägga upp dem en och en istället, så som jag gjorde i några inlägg igår... Får titta lite på vad som är bäst och snyggast :)

Nu ska jag hitta på något.

Puss!

Fotograf: Emma Palmgren (jag)
Hund: Spyker



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0