Mys.

Mitt rum är nu färdig tapetserat och det är hur snyggt som helst, jag är verkligen super nöjd!
Kan ju säga att det kommer bli kanon sen när sängen är på plats, plus alla tavlor m.m :D

Nu ska jag ta ett knäckebröd och sedan gå upp och lägga mig, Ida har bäddat våra sängar så det är jätte mysigt, hon putta nämligen ihop dem till en dubbel säng och så alla kuddar och filtar gör att det ser väldigt inbjudande ut.

Imorgon är jag beordrad att stanna hemma, magen vill ha något att äta varannan timma och det är svårt att följa om jag inte är hemma ;)
Så jag skall pyssla i mitt rum, som för övrigt är helt perfekt om ni nu missat det ;D

Sov gott på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0