Nu är jag tillbaka

Hej på er allihop!

Mycket har hänt sedan sist och jag tänker inte beskriva allt i minsta detalj utan bara skriva en lista med dem viktigaste grejerna iallafall.

Jag har just nu inga planer för bloggen utan det blir som det blir, jag har inte heller någon inspiration alls så vi får se vad som händer.

Sedan sist har:

* jag lärt mig tömköra
* jag har tömkört Rullan och Celika
* vi har tillbringat några dagar vid havet
* vi hjälpt Karin
* jag har solat
* vi har lämnat bort hästarna
* vi har flyttat
* jag har kommit in på distansgymnasiet
* morfar skulle fyllt år
* det var ett år sedan morfar lämnade oss
* jag har gjort något med mitt hår men det skriver jag om i ett eget inlägg
* jag har varit/är sjuk
* Moa bor hos oss då Peter med familj är utomlands

Det har säkert hänt massa grejer som jag glömmer nu när jag ska skriva ner dem men dem viktigaste kommer jag skriva mer om i egna inlägg :)

Vi hörs senare, puss

Hoppas att ni har en underbar sommar!



Kommentarer
Jhonna

Vadför sjukdom?

2013-08-03 @ 19:56:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0