Så trött.

Jag blir bara så himla trött på folk, varför kan man inte bara sköta sitt och låta sina medmänniskor vara. Behandla andra som du själv vill bli behandlad, hur jäkla svårt är det egentligen?!
Iallafall, människor suger, tror jag skall flytta ut i djungeln och leva med alla djur, hade ju sluppit allt skitsnack, alla lögner och människor som lägger näsan i blöt.

Iallafall...

Idag är det sommar väder, underbart!
Har dock inte legat ute och solat som jag såg att flera grannar gör, utan jag har suttit inne hela dagen och fixat.
Min idé om spel/barn rummet är att alla böcker, alla filmer och allt pussel skall vara samlat, samt alla recept, så i flera timmar har jag suttit och satt in lösa lappar med recept i en kokbok's-pärm, det är jobbigare än vad ni tror kan jag lova ;) då det är många små lappar som skall skrivas om samt recept ur tidningar som skall klippas ut och klistras fast på ett stort A4 papper som i sin tur skall in i pärmen.
Vi är nämligen en familj som samlar på oss tusentals recept från affärer m.m och nu måste det organiseras lite tycker jag, inte bara ligga huller om buller.

Blir det fint väder i morgon är planen däremot att ligga och sola, så det är redan bestämt ;)

Hoppas att ni har det bra, vi hörs puss

Fotograf: Emma Palmgren (jag)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0