Sätila

Var i Sätila från två till fyra ungefär, var helt underbart väder så det var jätte skönt att sitta i solen och sola benen.
Hade däremot en långärmad lite tjockare tröja på mig som gjorde att det stundtals var för varmt.

Har tagit massa fina bilder på katterna, Morriz var riktigt gosig och ville ligga i knät och gosa.
Våra två kattungar Dumbo och Micke är ju helt gudomliga, så himla söta och så otroligt busiga, framförallt Micke som måste ha något att göra hela tiden, att sitta stilla i mer än två sekunder är ju inte kul ;)
La upp en video på Instagram på när dem busar, Emmaismeeaa heter jag för er som inte följer mig redan och som vill se på världens sötaste kattungar :D

Nu är det bara slapp i soffan som gäller fram tills det är dags för mat, hoppas att ni har en härlig lördag!

Vi hörs, puss

Fotograf: Emma Palmgren (jag)
Katt: Den svarta är Micke och den spräckliga är Dumbo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0