Städa

Dammsugit hela nedre våningen och även plockat lite här och var.
Just nu håller jag på och fixar min "plugg hörna" inne i Alex rum, skall göra det mysigt men ändå planerat så att allt har sin egna plats.
Har lite planer på grejer jag skall fixa på datan och skriva ut och sätta upp men jag ska kolla med pappa först.

Jag har även börjat bära upp lådor som jag tömmer, det är mycket kvar men man måste börja någonstans ;)

Håller även på att planera veckan, Rix fm festivalen är ju på söndag för er som missat det så jag kollar lite inför det.
Inga artister som jag verkligen verkligen verkligen vill se men det skall bli kul och jag hoppas på bra väder!
Förra året missade jag festivalen på grund av ett möte på Ridgymnasiet och det var surt kan jag säga ;)

Nu skall jag fortsätta, puss

Fotograf: Emma Palmgren (jag)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0