The big game

God morgon.

Mådde inte bra alls igår, hade riktigt ont i magen, har aldrig varit med om något så fruktansvärt. Men efter en god natts sömn så mår jag mycket bättre :)

Igår när jag mådde bra fixade jag i ordning i mitt rum så att vi kan börja tapetsera, tömde hela rummet så sov hos Ida inatt vilket jag ska göra tills mitt rum är klart.

Katterna fick även komma ut för första gången sedan vi flyttade hit, dem har bott nere i källaren och fått vänja sig vid att detta är deras hem plus att vi ville vänta tills Moa hade åkt hem.
Först var dem väldigt försiktiga och det tog ett tag innan dem vågade sig ut men nu älskar dem det ;)
Morriz var borta hela natten men dem andra fick snällt stanna inne, nu är dem alla instänga men jag ska snart gå och öppna för dem igen.

Idag händer inget speciellt, har tänkt städa och kanske börja spackla i mitt rum, Moa fällde som en galning och man märkte ingen skillnad på innan dammsugning och efter dammsugning så nu när hon är borta är det stor städning som gäller och det lär ju bli jag som får göra det om det ens ska bli gjort ;)

Jag ska även träna, ta en PW eller något, mamma ville upp i skogen och plocka mer svamp så jag följer väl med henne.

Vi hörs senare, puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0