Tisdag

God morgon.

Inatt sov jag bättre än vad jag gjort på länge, hur skönt som helst.
Vaknade vid halv nio av ett sms och efter det kunde jag inte somna om så jag låg kvar i sängen till elva vilket också var skönt.

Nu sitter jag och äter frukost, pappa och Alex hade inte åkt till Kärra än på grund av allt regn så då kan pappa hjälpa mig med mer lim till små fixet.

Idag skall jag ju då som sagt fixa i mitt rum, men också städa i resten av huset, har tänkt gå runt och små plocka, kolla nere i källaren om det finns kartonger jag kan plocka upp.

Jag hoppas att ni får en bra tisdag!

Puss!

Jag skulle lagt upp denna bilden igår men det funkade verkligen inte så ni för se hur mysigt Ida hade gjort det idag istället :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0