Trött

Äntligen är jag klar med alla kort, suttit och raderat och sedan redigerat ca 300 bilder, men nu är det gjort iallafall.

Lyssnade även på massa bra nya låtar, så satt och sjöng med det lilla jag kunde ;)

Tomas och Nina skall komma och hämta Becky vid midnatt när dem åker hem från Liseberg så jag vill egentligen stanna uppe och hälsa på dem men just nu är jag så himla trött...
Funderar på att fixa i ordning ett fotbad och sätta mig med det och titta på någon film och så får vi se om jag somnar sittandes i soffan ;)

Imorgon händer ingenting alls, jag är mycket bättre i magen så jag har tänkt träna för första gången på en vecka, har känts bäst att vila nu när magen varit jobbig så nu kan jag nog börja långsamt igen.

Puss

Fotograf: Emma Palmgren (jag)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0