A good day

Har varit en bra dag, var ju och hjälpte till i Bruna villan (vallen) 14:00-17:00 vilket var kul, vi pysslade lite och ja bara hängde helt enkelt ;) 

Åkte sedan till Hyssna där vi som sagt gjorde årets sista luciatåg, det gick bra men det var synd att så många från kören inte kunde så att barnkören fick hoppa in och hjälpa till... Kul det med men absolut inte samma sak :) 

Nu har jag precis avslutat någon timmes The Sims spelande, har en familj som drömmer om att få tio barn och jag skall göra mitt bästa för att få deras dröm att gå i uppfyllelse ;) haha är inne på barn nummer fem nu tror jag och jag måste säga att det är riktigt kul att se dem växa upp, snart måste äldsta dottern flytta ut och det skall bli kul. haha jaja, slut tjatat om det ;) 

Imorgon skall jag och Klara in till Göteborg, köpa julklappar och sådant kul, jag tycker ju att det är roligare att köpa till andra än till mig själv men jag skall faktiskt försöka köpa något litet till mig själv, ett nagellack eller så ;) Får se vilken tid vi åker in, måste ju passa med bussar m.m
Jag skall dessutom plugga imorgon, har gjort det till och från hela veckan så det går nog bra på examinationen på torsdag :) 

Nu skall jag gå upp och lägga mig och läsa lite. 

Sov gott 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0