ÅRSRESUME 2013 Apr-Jun i bilder

April
 
Vi hade överraskningskalas för Petra som fyllde år.
 
Pappa tog kort på mig & Lixsa och Alex & Gusten <3 
 
Maj
 
Familjen + Morbror med familj + mormor var hos grannen i Kärra och och kollade på kosläppet
 
Rullan och Ceilka släpptes ihop med hästarna i Hulta 
 
Sommaren var påväg...
 
Vi grillade och grillade, och så grillade vi lite till...
 
Jag och Ida tillbringade några dagar hos mormor i Göteborg :) 
 
Familjen + mormor åkte färjan till Danmark.
 
Ida och hennes klass hade avslutnings "fest" vid Flohult
 
Jag blev smygfotad utav Mamma, älskar bilderna och saknar verkligen mitt långa blonda hår när jag se dem... 
 
Gusten och Lixsa var närgånga ute i hagen :) 
 
Juni
 
Alex hade sin avslutningsbal med resten av niorna...
 
.... och jag var med och hjälpte till :) 
 
Vi var hundvakter :) 
 
Alla syskonen gick på sommarlov :)
 
Micke och Dumbo föddes <3
 
Jag och Malin rakade av oss håret ;) 
 
Midsommarafton firades som vanligt i Sätila 
Vi åt mängder av jordgubbar :) 
 
Kamera: Nikon D40
Fotograf: Emma Palmgren (jag) annars är det Anders Palmgren.
COPYRIGHT!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0