ÅRSRESUME 2013 Jan-Mars i bilder

Januari
 
Jag tog mycket bilder i början av Januari, vädret var som ni kan se väldigt tråkigt, blött och dimmigt,
 
I mitten av Januari kom snön, vilket bidrog till att jag tog många kort på djuren.
 
Mamma fyllde år vilket innebar god middag på kvällen.
 
Februari
 
I början av Februari kom det ännu mera snö.
 
På vägen upp till Värmland stannade vi och fikade, lyckades få några fina kort på en svan som älskade våran uppmärksamhet.
 
Kom fram till den helt otroliga stugan uppe i Lekvattnet där jag hade kunnat stanna föralltid...
 
Tog massa härliga foton vilket visserligen inte var så svårt då allt såg ut att vara hämtat från en saga...
 
Jag åkte snöskoter :D 
 
Detta är den roligaste bilden från hela resan, den föreställer en livrädd mormor och en morbror som håller på att skratta ihjäl sig ;) 
 
Jag var på två ställen samtidigt, Sverige och Norge.
 
Mormor gör... öh... ja hon vill att det skall se ut som att hon precis har gått i mål och är jätte lycklig ;)
 
Medans kusinerna åkte skidor På Riktigt och inte behövde låtsas ;) 
 
Själv så nöjde jag mig med att titta på när dem åkte och att ta kort på utsikten. 
 
Mars
 
Alex fyllde år :) 
 
Malin fyllde 14 år, därav Lenas klet i ansiktet ;) 
 
Jag färgade håret blont och det växte som ogräs. 
 
Vi lagade lamm för första gången (jag och pappa tillsammans, pappa har gjort det själv för läände sedan) som mormor sedan kom hit och åt med oss, detta i samband med påsken. 


Kamera: Nikon d40 eller iPhone 4
Fotograf: Emma Palmgren (jag) de bilder jag är med på har pappa eller Malin tagit :) 
Copyright!!! 

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0