ÅRSRESUME 2013 Jul-Sep i bilder

Juli 
 
Vi badade i havet väldigt många gånger
 
Vi lastade in huundratals höbalar...
 
Vi åt god mat, grillat så klart ;) 
 
Vi var hundvakter och tog hand om "lilla" Moa :D 
 
Vi tittade på Kinna Ropers, såg massa fina hästar med andra ord ;) 
 
Vi gjorde i ordning ute i trädgården djungeln, inför att kunna flytta in i Almered :D 
 
Älskade hus... Vi flyttade som sagt ;) 
 
Vi åt våran första middag i nya huset, hemma gjorda hamburgare. Antagligen det godaste som finns! 
 
Augusti
 
Var i slottskogen i ösregnet med familjen, Spyker och Moa 
 
Åt mycket glass.... och fick ont i magen 
 
Plockade kantareller, jag är då mästaren i familjen på att hitta de små gula rackarna ;) 
 
Jag tog Hundratals kort på en och samma blomma... roligt för mig - yes, roligt för dem andra att behöva titta på - njaa...
 
Var på Rixfm festivalen med Therese :D 
 
Hade kräftskiva med släkten plus Malins kompisar Lena och Hanna 
 
September 
 
Tittade på fotboll med Pappa och mina kära systrar, hejjade på IFK Göteborg så klart! 
 
Ida fyllde år = första födelsedagen i nya huset 
 
Tog många långpromenader med Pappa och Spyker 
 
Kamera: Nikon D40
Fotograf: Emma Palmgren (jag) annars Anders Palmgren
COPYRIGHT!
 
 
 

 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0