Arton år

Japp, då var även jag arton år. Känns... haha nej jag märker inte skillnad alls ;) 

Familjen och Lena kom in och väkte mig med sång vid halv nio ungefär, öppnade paket och blev väldigt överraskad, fick riktigt bra och fina grejer! 
Av familjen fick jag 300kr, Fotsalva, fotfil, ansiktspeeling, kroppspeeling, en mascara, ett par vantar som man skall ha på sig när man smörjt in händerna, tror det var allt :) 

Av Malin fick jag en jätte snygg topp, blev väldigt glad för det var precis en sådan jag önskade mig, inte just den kanske men jag hade beskrivit en liknande för Malin och så hittade hon en perfekt, hon fick hjälp av Hanna att hitta den och jag är så glad att hon fick Malin att köpa den! :) 
Fick även en nattkräm vilket jag även fick av Lena. Mer av Lena fick jag en jätte snygg tröja, också precis en sådan jag önskar mig, heelt perfekt! Och sist men inte minst så fick jag en chokladkaka utav Lena. 

Idag får vi se vad som händer, mormor kommer hit på fika vet jag och så blir det god mat med kalkon och smått och gott ikväll, men mer än så blir det nog inte. 

Idag har jag dessutom ägt Rullan i 16 år, helt sjukt... Och många mer år skall det bli, kan inte tänka mig ett liv utan henne... <3

Vi hörs mer senare 

Puss

28 december, min födelsedag :) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0