Besviken?

Nej inte alls! 

Examinationen gick jätte bra för att vara jag och nervositeten släppte så fort vi började prata, läraren var jätte trevlig och det bidrar verkligen till att allt känns bättre och lättare! :D 

Nu har jag därför påbörjat mitt första jullov på Korr, känns så himla skönt att en termin har gått, att tre och en halv kurser är klara och att jag fortfarande trivs, haha men seriöst så mycket skolor jag flängt runt på så är jag väldigt glad att jag äntligen har hittat skolan för mig.
Rent poängmässigt är jag ju klar med ettan och är typ halvvägs in i årskurs två, så målet är att ta studenten med Matilda, kämpa kämpa kämpa! 

Nu skall jag titta på gårkvällens Paradise Hotel och sedan får vi se vad jag hittar på, kan ju i princip göra vad jag vill :D det står mellan att baka julgodis, att bara slappa i soffan och kolla på film eller att spela The Sims... 

Puss och kram och god jul på er :) 

Söt liten tomtenisse och hans favorit nalle :) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0