Dagen efter

Vaknade upp vid halv tolv och kände mig jätte förkyld, känns bättre nu som tur är. 

Mormor kan komma hit när som helst, vi har nämligen inte bestämt en tid utan hon kommer när hon kan helt enkelt, så snart borde jag byta om och hjälpa till och städa lite... Men äh, det kan jag göra om en liten stund... ;) 

Helt sjukt att jag fyller arton på lördag, försöker komma på grejer jag önskar mig men känns på ett sätt så onödigt, allt jag önskar mig kostar en del och egentligen är det ju inte så konstigt, jag fyller ju ändå arton, men ekonomin håller inte för det jag önskar mig och därför försöker jag komma på lite billigare grejer att önska mig vilket är svårare än vad jag trodde.

Peter med familj kan inte komma hit i helgen då dem skall upp till Värmland, dem tyckte att vi skulle följa med men det funkar tyvärr inte, hade varit såå kul men det får bli en annan gång. 

Nu får jag allt ta och fixa mig, puss



Några bilder från igår :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0