Denna kvällen

Tjena! 

Nu är nästan samhällskunskapen klar, imorgon skall jag göra det sista vilket innebär något prov och en inlämning, men det går nog fort för jag har redan påbörjat det sedan ett bra tag tillbaka. 

Nu ligger jag i soffan och kollar på tv med pappa, kollade på någon fotbollsmatch, Zlatan var ju med så kanske inte ska säga "någon" men ändå ;) 

Nu kollar vi på en dokumentär om Jon Cryer, han som är den töntiga singel pappan Alan i Two and a half men, ni vet? Intressant faktiskt. 

Nu skall jag ta något och dricka och sedan gå upp och lägga mig, skall upp sju imorgon och kolla på julkalendern med Malin och Ida innan dem åker till skolan. 

Vi hörs imorgon, puss! 

Är såå glad att vi har lilla Spyker, hade varit sjukt tråkigt och ensamt hemma annars... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0