Det kändes så bra

Grymt bra dag, ja, jag vet inte vad jag mer skall säga? ;) 

Vi var iallafall och sjöng på soldathemmet i Göteborg, jätte kul och en riktigt häftig upplevelse. 
Pappa har ju varit militär och hundförare så det är inte helt obekant och nytt då jag alltid har tyckt att det är kul att höra på roliga och häftiga saker pappa varit med om. Pappa "känner" ju flera av dem som jobbar där, hade velat gå fram till någon och fråga om han/hon vet vem Anders "ankan" Palmgren är men vågade inte, ännu roligare hade det ju varit om pappa hade åkt med ;D 

Väl hemma var jag typ död, var så sjukt trött och orkade knappt ha uppe ögonen, åt iallafall mat, tittade på PH och var hos hästarna och nu sitter jag och äter choklad. Vi fick nämligen varsin Merci 400 g chokladkartong, hehe... Sjukt gott! 

Nu skall jag gå och tvätta bort sminket och sedan sova, är trött så kommer nog sova riktigt skönt inatt. 

Sov gott, hörs imorgon! 

Värt att testa? 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0