Examinations dags

Tja! 

Snart är det alltså dags, känns lite bättre då jag har fått både uppmuntrande sms och en kommentar på bloggen, känns alltid lite bättre när man har fått avreagera sig och sätta ord på sina känslor... 

Är redigt nervös men det är inte så jätte farligt än, har suttit och pluggar och gått igenom uppdragen och det mesta sitter som handen i handsken, det värsta som kan hända nu är att jag blir så nervös att jag får en black out och inte vet vad jag snackar om... 

Iallafall så känns det sköt att det snart är över och att jag snart går på jullov, får försöka tänka på det istället :) 

Nu skall jag snart sätta fram allt som jag behöver, starta datan och sådant nödvändigt. 

Vi hörs, puss






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0