Förberedelser

God dag på er :) 

Hoppas att ni gillade första delen av alla bilder jag tagit under året, var svårt att välja ut favoriterna så det blev mer bilder än väntat, menmen. 

Imorgon åker jag till Therese och firar in det nya året med henne och hennes kompis Andrea. Vi har tänkt laga mat tillsammans och lite så, tror det kommer bli jätte bra. Roligt att hitta på något iallafall och inte bara sitta hemma! 

Nu skall jag göra fotbad och smörja in fötterna med min nya fotkräm från oriflame med Ginger & clementine doft och efter det skall jag måla naglarna, får nog bli silver glitter, trots att vi bara skall vara hemma hos Therese imorgon kan det ju vara kul att vara lite fixad ;) 

Skall se om jag kan få slippa hästarna idag så att jag kan duscha i tid och komma i säng någorlunda tidigt, skall även fortsätta med årsresumén så att ni får se bilder från resten av året också, var ju faktiskt mer månader än bara januari-mars iår om jag inte minns helt fel ;) 

Vi hörs mer senare, puss

Har tömt mobilen från bilder så jag har absolut inget nytt att visa er förtillfället, tyvärr. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0