Första advent, första december!

Förlåt för min frånvaro men jag har verkligen haft fullt upp, kul men tröttsamt :) 

Igår åkte jag, mamma, Ida och Malin till visko där Malin köpte vinterskor, sedan åkte vi till fyndlagret och sedan hem för att fika en snabbis och sedan raka vägen till Kungsbacka för att köpa lusselinnen. 
Köpte lite smått och gott inför julen och jag köpte även Hunger Games fatta eld, bok två alltså ;) 

Igår blev det god middag med kött, potatis, sallad, tzatziki, pepparsås och smör. Till efterrätt blev det pannacotta och sedan kollade jag, Malin, Ida och Lena på TVD och The original, hade haft uppehåll i flera veckor så kollade på fyra avsnitt av varje serie. 

Idag gick vi upp vid åtta, fixade oss och åt frukost och sedan åkte vi till kyrkan, vi skulle hålla i kyrkkaffet efteråt så vi skulle dit och duka upp m.m 

Nu är vi hemma igen iallafall, jag måste plugga men först tänker jag vila lite och julfixa lite, mamma skall fixa pepparkakshuset nu och sedan får vi se vad som händer :) 

Vi hörs när jag orkar och hinner! 

Puss






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0