Fredag med snö

Åh så kul och mysigt det var att vakna upp med snö utanför fönstret! Älskar snö och vintern :D nu är det bara att vänta och se hur länge det ligger kvar.... 

Idag är jag lite seg, ni vet så där jobbigt trött men ändå pigg, haha men det blir nog bättre efter lite frukost. 

Idag skall jag göra klart uppdraget och sedan kanske baka något, är jätte sugen på att baka men vi får se vad jag bestämmer mig för sen :) 

Nu skall jag gå ut och ta lite kort på snön :D och sedan ska jag äta frukost och efter det är det plugg som gäller. 

Skulle egentligen på KU ikväll men orkar inte, får se om Malin eller Ida vill kolla på film med mig istället :) 

Vi hörs, puss




Bilder från igår kväll och imorse :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0