Fredag

Hej! 

Förlåt för att jag inte bloggade igår när jag kom hem men vi kom hem runt 21:30 och då åt vi något litet och sedan satt jag och Malin i flera timmar och tittade på roliga vines ;) 

Gårkvällen var iallafall väldigt bra! När vi kom dit ca tio minuter innan det skulle börja blev jag och pappa lite besvikna, det var nämligen max hundra personer på samlingsplatsen och vi var lite oroliga ifall det inte skulle bli något men sedan hände något riktigt maffigt, vi vände oss om för att köpa facklor vilket tog ca två minuter och när vi vänder oss om igen är det FULLT med folk, vi snackar tusentals människor överallt, sjukt häftigt! :D 

Så fick vi instruktioner om att ställa oss fyra och fyra i ett led och sedan började vi gå. Jag och pappa hamnade ganska långt fram, eller iallafall så att vi kunde se dem två ridande poliserna som ledde ledet, men vi kunde aldrig se slutet på ledet. 
Visade sig att det var runt tre tusen människor som gjorde detta tillsammans. 

Väl framme på slutdestinationen, Järn torget, var det musik, tal och bara en härlig stämning. Massa fotografer och jag är med på flera kort, vet man vem jag är så ser man att det är jag iallafall ;) 

Nu är jag färdig fixad och sitter och spelar lite The Sims. När mamma kommer hem skall vi troligtvis och köpa julklappar :) 

Puss








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0