Fyra små ljus

Fjärde advent idag, på tisdag är det julafton och på lördag fyller jag arton. 
På fredag kommer Therese hit och så firar vi min födelsedag och delar ut varandras julklappar och på torsdag (med största sannolikhet) kommer Malins kompisar hit för att dela ut julklappar, jag och Malin har ju köpt gemensamt till Lena så jag skall vara med och ge till henne bara :) 

Bra vecka som väntar helt enkelt! 

Idag har jag suttit och spelar The Sims 3 Husdjur som var färdigt installerat imorse, har städat mitt rum, slagit in Therese julklappar och snart skall granen kläs... om pappa bara hittar ljusen som skall sättas upp först ;) 

Julmusiken är på, de fyra adventsljusen lyser, riktig julstämning. 
Det ända som förstör är regnet som smattrar mot fönstret... 

Nu skall jag julfixa något, sätta upp gardiner och kanske lägga fram chokladkartongerna, ja jag hittar nog något att göra ;) 

Puss




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0