Julkalendern

Så, vad tycker ni om årets julkalender? Hiss eller diss? 
Tumme upp eller timmer ner? 

Själv så tycker jag inte så mycket faktiskt, den är den bästa på flera år men den är inget att hänga i julgranen än så länge... Inte för att vi har en gran än, men ja, ni förstår ;) 

Jag absolut älskar dem gammla julkalendrarna som var från året jag föddes fram till att Ida föddes, När karusellerna sover, Julens hjältar, Pettson och Findus, Diselråttor och sjömansmöss, Kaspar i Nudådalen, Teskedsgumman och ja, Ronny och Julia är helt klart också med på listan... åh jag ryser när jag bara tänker på dem, får sånt lyckorus i hela kroppen. Det är så en julkalender skall kännas! 
Kan inte säga vilken utav dem ovan som är min favorit då jag älskar alla! Men Petsson och Findus är ju något speciellt i sig, just för att Findus är verklig (inte tecknad). 

Har ni någon julkalender som ni minns lite sådär extra, som gör att ni känner er helt lyckliga? 









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0