Lördag

God morgon på er! 

Satt uppe tills ganska exakt 03:00 inatt och kollade på TVD och TO, så himla bra serier. 

Mamma väckte vid nio så nu har jag tagit på mig kläder, sminkat mig, ätit frukost och nu skall jag borsta tänderna och lägga fram våra pärmar med alla lusselåtar i så är jag klar sedan :) 

Idag skall vi i kören öva i Hyssna klockan 10:00-12:00, efter det skall jag plugga. Ikväll skall Ida vara med och sjunga i Sätila i niornas luciatåg så det skall jag med och titta på. Fullt upp helt enkelt ;) 

Nu får jag skynda på, puss


Nu är det julpyntar och mysigt i stallet, på det första kortet smakar Gusten på pappas tomteluva för att kolla så att bjällran inte är godis, så söt! :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0