Lördag

Tja! 

Lördag idag, skönt att vara ledig faktiskt, imorgon behöver jag plugga lite men idag skall jag njuta fullt ut! 
Vad har ni för planer i helgen? 

Vill ni veta något riktigt surt, imorgon skall jag och Malin sjunga med kören när Ubbhultskapell invigs, super kul Men samtidigt kommer Hampus och Tomas (kusin & farbror) från Anderstorp till Sätila för Hampus skall spela handboll i lilla lilla Sätila, precis samtidigt som vi skall sjunga i kyrkan, vad är oddsen liksom?! 

Vi kommer iallafall åka dit och säga hej och önska lycka till och sedan åka raka vägen till Ubbhult, hade jag fått välja hade jag faktiskt velat kolla på matcherna men det skall bli riktigt kul att sjunga i nya kyrkan :) 

Idag, ja, idag händer inget alls. Har tänkt kolla på film och kanske baka lite, men förutom det skall jag ta det hur lugnt som helst. Åh skulle vilja åka och ta kort på hästarna... Hm skall kolla om någon vill köra och hjälpa mig ;) kan ju passa på och mocka nu också så går det fortare ikväll. Aja, återstår att se :) 

Vi hörs mer sen, kommer recept och så lite senare. 
Puss



Spyker i sin söta jultröja, min älskade kille<3 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0