Måndag

Hallå på er! 

Måndag och ny vecka, känns inte lika jobbigt när jag känner pepparkakshusets doft och ser alla tomtar och ljuslyktor, vill bara att julen skall komma :D I för sig tycker jag julen är som bäst när man får längta, den här tiden innan julafton är minst lika viktig och härlig som dagarna närmast julafton. 

Idag skall jag plugga, konstigt va ;) skall även ringa några samtal och sedan ha mentorssamtal i eftermiddag. 

Känner mig inte bra, psykiskt, så tänker ta det ganska lugnt idag, skall baka ischoklad har jag tänkt och så plugga så mycket jag orkar. Kan inte beskriva hur jag känner för jag själv vet det knappt, men jag känner mig tom och trött, jag är trött på allt... 
Jag känner mig tom... 

Iallafall så hörs vi senare, puss! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0