Min födelsedag lider mot sitt slut

Om några timmar är min artonårsdag över, känns rätt sjukt att jag nu kan säga att jag är arton år! 
Negativt är väl att jag börjar höra dåligt och vi skall inte tala om hur mycket min syn har försämrats sedan jag blev ett år äldre, är ju vuxen nu förstår ni, snart är det väl dags att gå i pension också... 

Iallafall så kom mormor hit vid ett/två (kommer inte ihåg vilket), jag hade ju fattat att något var på gång så jag blev inte förvånad när Christer och Anne-lie kom tillsammans med mormor ;) 
Började redan i veckan när jag frågade om jag skulle ringa dem och kolla om dem ville komma idag, så sa mamma något i stil med "nja... Jag har redan pratat med dem och dem är upptagna, dem hittar ju alltid på så mycket på helgerna så dem kunde tyvärr inte" 
Plus att alla har gått runt och försagt sig och sagt "när kommer dem" "skall jag jag ge ner och öppna grinden så att dem slipper klättra över?" M.m, haha, så ja jag var ju 99% säker på att dem skulle komma. 

Det som jag blev väldigt chockad och glad över var att Tomas, Nina, Hugo och Hampus kom ändå från Anderstorp för att fira mig :D så ja, det var absolut en överaskning! 

Fick pengar, blommor, ett halsband och en halsduk, verkligen jätte nöjd över dagen och allt vad den nu har innehållit. 

Ikväll blir det att åka och ta in hästarna och efter det blir det kalkon och annat gott, får bli efterrätt innan maten istället då det blir väldigt sent annars, ingen tänkte på att kalkonen skulle in i ugnen medans gästerna var här så därför blir det lite senare än tänkt ;) 

Vi hörs senare! 

Kakor, presenter från Christer och Anne-lie och blommorna jag fick utav mormor, beskriver istortsätt hela min dag 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0