Mys

Hallå på er! 

Har varit en väldigt mysig dag idag, mamma har bakat sockerkaka med kokos och choklad bitar i och dessutom lussekatter. 
Och här kommer världens chock, Malin har bakat idag :o första gången hon gör det helt själv skulle jag tro, så stolt över henne ;) 
Hon bakade i allafall snickerskakor vilket blev sjukt otroligt gott, Rekommenderar det absolut! 

Vi åkte tidigare till hästarna så vi (jag, Malin, mamma och Alex) gjorde hela stallet själv idag, så mysigt att hålla på och fixa och dona i stallet utan att behöva stressa. Saknar att rida något enormt så får kolla med Karin om jag kan få sno med Lixsa på en liten skogstur någon dag, men det återstår att se hur det blir ;) 

Nu skall jag mysa i soffan under en filt, framför en bra film och äta snickerskaka och jordnötter. Grymt! 

Hörs, puss 

Grannens två super fina hästar, den till höger ser precis ut som min dröm häst, inte för att man ser hur dem ser ut på bilden men ändå ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0