Natten var stor och stum.

Hallå! 

Idag har jag varit ganska effektiv faktiskt, så här efteråt önskar jag att jag har pluggat lite mer men det kan jag inte göra något åt nu, förutom att plugga lite ikväll, kanske ;) 

Har handlat mat med mamma, spelat The Sims, städat och pluggat. Samhällskunskapen är faktiskt kul nu då jag läser om vardagslivet och arbetslivet, just nu handlar det om att flytta hemifrån vilket jag mer än gärna hade gjort redan igår om jag kunnat! Men det är bra att lära sig mig och det är ju positivt när det är kul att plugga ;) 

Nu blir det snart mat och sedan skall jag bort till hästarna, har tänkt borsta och mysa lite extra plus att jag har tänkt julpynta lite om jag hittar det jag vill ha snabbt och enkelt annars får det vänta. 

Har ni några planer i helgen? 

Puss

Rosa tomteluva :D 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0