Nyårslöften

I flera år nu har jag inte haft ett ända nyårslöfte men det tänker jag faktiskt ha iår. 

1. Ge blod, som tjej får man bara ge tre gånger om året och det tänker jag verkligen göra, har sett fram emot att fylla arton just för att få börja donera blod.

2. Puscha och motivet Alex till att hålla igång träningen = jag måste också träna och hålla igång, kanske även förlora något kilo jag med. 

3. Komma igång med ridningen igen! Uscha, var för länge sedan jag red nu :( 

4. Göra mitt bästa i skolan, det är allt jag kräver av andra så varför skall jag vara så hård mot mig själv? 

Nummer 1, 2 och 4 är mål medans den tredje är mer en önskan :) 

Har ni något nyårslöfte iår? 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0