Onsdag

God morgon eller något!

Usch jag håller på och blir sjuk, inte kul alls! Malin och Alex är hemma med feber och halsont m.m en jobbig förkylning helt enkelt men jag mår sämre på ett annat sätt. 
Eller både jag och Malin har sjukt ont i magen och jag mår jätte ialla, känns som att jag skall spy när som helst och magen är i uppror, andedräkten är också härlig. Än så länge mår jag väl bra så plugget rullar på som vanligt och imorgon börjar vi i kören lussa så jag hoppas innerligt att detta bara är något litet som går över idag, vill inte bli sjuk nu! 

Iallafall så tittade jag och Malin på film igår kväll, först tittade vi på What to expect when you're expecting för Malin hade inte sett den. 

Efter den filmen tittade vi på den bästa filmen jag sett i hela mitt liv, vet att det är lätt att säga så och att jag brukar säga det efter varje bra film jag ser men denna slår lätt alla på listan och hamnar längst upp förevigt, typ ;) White House Down heter den och den är så jäkla bra! Channing Tatum har ju huvudrollen vilket jag var lite tveksam till först, han är grymt snygg och en bra skådespelare men han skulle spela pappa i denna filmen och det kändes ganska... långt borta, men han gjorde ett fantastiskt jobb och förvånade mig verkligen! 
Grym film som jag rekommenderar er att se, den kommer ut i januari 2014 men finns att se på tex Swefilmer ;) 

Nu skall jag titta på gårdagens avsnitt av PH och försöka få i mig lite frukost, och sedan fortsätta med engelskan. 

Puss

Hehehe... Haha nejdå. Typ. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0