Onsdag

Idag är en stressig dag och jag orkar verkligen inte! Har så ont i huvudet och har fått en jobbig hosta, magen är bättre och det tackar jag för men att vara förkyld är också jobbigt. 

Iallafall så måste jag plugga massa engelska idag, göra prov och sånt kul.

Vid halv sex åker vi till kören och så blir det övning innan vi skall "uppträda", kommer nog gå bra, men jag börjar redan bli lite nervös... ;) 

Igår kväll tittade jag, Malin, Ida och pappa på White House Down och till och med pappa tyckte den var bra och sa till Alex som vägrade titta på den att den faktiskt var värd att se, så så dålig smak har jag inte ;) Pappa klagade väl lite på lite små saker som dem hade kunnat göra bättre (och det hade dem faktiskt kunnat tänka mer på) men det brukar han göra så den fick absolut godkänt av honom ;) 

Nu skall jag ta något att äta och sedan göra två prov, hörs, puss





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0