Plugg

Oj vad fort tiden går, har suttit och pluggat tre timmar i sträck och det känns som fem minuter, skönt när det är så och inte tvärt om iallafall ;) 

Alla prov är gjorda och jag är snart klar med uppdraget, gör allt jag kan och så får pappa hjälpa mig med någon fråga sedan, inte göra den men finslipa den med mig. Han är riktigt bra att ha som ett bollplank så det saknar jag verkligen nu när han går i skolan på dagarna... Men han trivs och det är jag glad över! 

Nu skall jag göra det sista jag kan och sedan ta lite paus, kanske kolla på någon film och äta något, Spyker behöver också kissas så det måste jag göra och så kan jag göra det lilla sista sedan när pappa kommit hem. 
I måndags och tisdags kom han hem vid två så jag får se när han poppar upp ;) 

Vi hörs, puss

Sitter i Alex rum idag och jag måste säga att jag koncentrerar mig bättre här, toppen! :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0