Söndag

Hej

Usch vad trött jag är, vet att jag har skrivit det i alla de senaste inläggen men det är för att det tyvärr är sant. Är trött som man är när man sovit för lite men också väldigt trött mentalt, är lite stressad just nu och jag ser verkligen fram emot att gå på jullov om ca en vecka! 

Allt idag har gått bra, mormor grät för att det var så vacker så det är ju ett plus i kanten ;) 

Sista samhällskunskapsuppdraget är nu inskickat, skönt då jag bara ville få det gjort men jag är inte direkt nöjd, hade kunnat göra det så mycket bättre... 

Imorgon skall jag ha en liten "ta hand om mig dag", skall ha sovmorgon, sedan ta en promenad med Spyker och efter det har jag tänkt lägga mig i badet och bara ligga där och ta det lugnt. Måste självklart plugga också men som det ser ut i dagsläget behöver jag ta det lite lugnt plus att jag ligger bra till tidsmässigt så det är ingen fara. 

Nu skall jag tvätta bort sminket och sedan sova, sov gott! 

Klippte av mig mina naglar förut som var ovanligt långa och starka och shit vad jobbigt det är att skriva på iPhonen med korta naglar när jag inte är van vid det alls. Sjukt skönt däremot och riktigt snyggt faktiskt så nu tänker jag köra på korta naglar ett tag :) 

Pappa och Gusten :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0