Söndag

God middag, eller vad man nu skall säga klockan två på dagen? 

Blev väkt vid tolv och blev helt chokad att klockan var så mycket, kändes inte alls som att jag sovit så länge. 
Iallafall så testade jag några utav mina julklappar och födelsedagspresenter igår, ansiktsprodukterna och handskarna, än så länge är jag mer än nöjd! 

Har tänkt ta kort på det jag fick, inte allt men några grejer kan ni få se bild på :) 

Maten igår var sjukt god, blev avokado med räkröra till förrätt och sedan kalkon, potatis, sallad och brunsås till varmrätt. Blev ingen efterrätt då klockan var så mycket så vi skall ta och äta den till fika nu om en stund, inget mindre än en blåbärspaj och en hallon & björnbärspaj... Mmmmh 

Har lite planer på inlägg så håll ögonen öppna ;) 

Puss

Sånna här bilder är så himla häftiga! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0