Söndagskväll

Suttit och spelat The Sims i någon timme och snacka om att man tappar tidsuppfattningen, känns som fem minuter och när man kollar på klockan har det gått runt två timmar.. Haha jaja, spelet är jätte roligt vilket är bra ;) 

Har fått gjort mycket idag trots att jag suttit framför datan i några timmar. 
Granen är pyntad efter mycket om och men, jag och pappa letade efter julgransbelysningen nere i källaren jätte länge och tillslut gav vi upp så det fick bli en vanlig ljusslinga vilket jag tycker blev väldigt gulligt och mjukt på något vis :) 

Nu skall jag gå upp och lägga mig, är ju faktiskt en dag i morgon också. 
Mamma och pappa skall iväg och köpa de sista julklapparna medans jag skall se till så att vi barn hjälpts åt och städar här hemma, bakar det sista och bara små fixar lite. 

Tänk att det är julafton på tisdag... :D 


Julgranen till vänster och pepparkakshuset till höger :) 

:) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0