Taken 2

Mormor kom hit vid fyra, då blev det julmat får andra gången iår så nu är jag riktigt mätt, fick inte i mig någon frukost i morse för att jag fortfarande var mätt sedan igår. 

Öppnade lite julklappar, fick ett par super snygga örhängen helt i min smak, varken för enkla eller för mycket och så en klänning som jag själv hade valt ut när vi var i Ullared, lite tråkigt att jag visste om allt jag skulle få i jul förutom typ tre saker men det är väl så när man blir äldre.. 

Nu är hästarna inplockade och jag har bytt om till min super mysiga "onepice" så nu skall vi alla sätta oss framför tv:n och titta på Taken 2, mormor har inte sett Taken men hon fick en kort förklaring och skall nog förstå lite iallafall ;) 

Vi hörs imorgon, puss

Mormors julklappar har alltid rim, så himla roligt och mysigt :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0