Torsdag

God morgon!

Förkylningen är värre, ush och fy för det. Näsan gör ont och jag låter stundtals som en kråka, hoppas att det blir bättre under dagen.

Gissa vad som precis hände?! Satt och skrev det ovanför när det lät så konstigt ute, tittade ut och såg en kossa som rymt och var påväg ut på vägen, väckte Alex och så sprang jag, Ida och Alex ut och hjälpte till. Tog väl två sekunder så var hon inne ;) Har man jagat hästar i hela sitt liv (älskar dig ändå Rullan) så måste jag säga att detta var väldigt lätt ;) 
Jagade ju kossor i kärra när grannens kossor rymde och dem var lite galnare än denna idag, som tur är ;) 

Nu skall jag titta klart på en film och sedan plugga, vid ca 12:20 åker jag till Göteborg, kul :D 

Puss





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0