Torsdag

God morgon! 

Kan inte snön komma nu? Det är så sjukt mysigt med snö, fast det får inte bli massa is och slask för då kan det lika gärna vänta till innan julafton... 

Gick upp sju imorse med Ida och Malin, kollade på julkalendern som faktiskt blir bättre och bättre. Mamma körde Malin och Ida till skolan så hon hade redan varit ute på en lång promenad med Spyker så det behöver jag inte göra än. 
Skall däremot ner och fylla på mer ved i pannan om en kvart så att jag inte fryser ihjäl ;) 

Nu skall jag ta något att äta, funderar på att göra varm oboy också, men kanske inte hinner innan jag skall gå ut. Får helt enkelt se hur det blir. 

Idag händer inte något speciellt, skall plugga men det hör ju till vardagen. Känner mig dessutom bättre (psykiskt) så plugget är inte lika tufft just nu, Skönt det! 

Puss

Hehehe... 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0