Trött

Usch vad trött jag är, inte pågrund av för lite sömn utan jag är trött pågrund av att jag har haft fullt upp hela dagen, verkligen hela dagen! 

Har pluggat flera timmar i sträck men nu är jag snart klar, skall göra det sista imorgon innan mormor kommer vid tolv. Har lockat Idas hår och sminkat henne, varit i kyrkan och kollat på niornas luciatåg, har pluggat ännu mer och jag och Malin har pluggat in flera låtar tills imorgon. Men nu är allt under kontroll och jag kan slappna av! Har tänkt kolla på någon film eller kanske till och med gå upp och lägga mig och sova ;) 

Imorgon kommer som sagt mormor vid tolv tiden, vi skall fika och jag och Malin skall väl äta lite lunch. Vid två åker jag och Malin till Hyssna för att öva inför luciatåget och sedan börjar gudstjänsten klockan 16:00. Efteråt händer inget speciellt, plugg kanske? och skall självklar till hästarna. 
Slapp åka till hästarna idag så att jag kunde plugga, så himla skönt att vi alla hjälps åt men imorgon får jag minsann åka dit och pussa på dem :) 

Vi hörs imorgon! 
Sov gott. 



Min dag i bilder... 
Trackback
RSS 2.0