Uppdatering

Har kommit på lite små saker jag önskar mig i julklapp och födelsedags present. Inget speciellt egentligen, men det är sådant jag vill ha men aldrig skulle gå och köpa själv idags läget. 

• Ett vatten tätt skal till min iPhone, hur coolt skulle det inte vara att kunna ta kort under vattnet i sommar?! 

• BÖCKER :D Har några jag önskar mig men dem flesta funkar faktiskt ;) 
* Hunger games ett och tre. 
* Nattens hus böckerna (förutom bok ett) 
* Katastrofdoktorn och andra liknande böcker. 
* Mons Kallentofts böcker om Malin Fors (förutom Midvinterblod och Höstoffer) 
* Twilight bok nr tre, Ljudet av ditt hjärta 

• Nagellack, naturliga ljusa färger, pastell  färger. 

• Receptböcker 

• The Sims tre extra spel, hihi.. 

• Mysiga vantar och en matchande halsduk i färgen grå eller svart. 

Puss

Jag runt min födelsedag för ett år sedan, saknar faktiskt mitt mörka hår... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0