Ändra planer

Blev ändrade planer så jag åker hem redan ikväll, dem kommer väl och hämtar runt sju någon gång.
Ska ändå bli skönt att komma hem, så får ha lite mys kväll med familjen.

Mår inte toppen just nu, ända tanken i huvudet är i stort sätt "jag vill bara vara glad" men den dagen kommer någon gång antar jag.

Puss! Blev ändrade planer så jag åker hem redan ikväll, dem kommer väl och hämtar runt sju någon gång.

Ska ändå bli skönt att komma hem, så får ha lite mys kväll med familjen.

Mår inte toppen just nu, ända tanken i huvudet är i stort sätt "jag vill bara vara glad" men den dagen kommer någon gång antar jag.

Hörs när jag har kommit hem.

Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0