Everything happens for a reason

Goooder morgon på er!

Hoppas att ni har sovit gott för det har jag, inte sovit särskilt länge däremot då vi låg och prata med en utav Julias kompisar på spyke till typ halv två, sedan skulle Julia upp och ringa ett viktigt samtal vid nio och då vaknade ju jag också.

Nu har Julia precis hoppat in i duschen så jag har tänkt ligga kvar i min säng en stund till och sedan börja fixa i ordning mig.

Idag har vi lite planerat, Julia ska färga sitt hår, sedan ska vi kanske in till stan en stund, ta en lång promenad med deras hund och sedan får vi se vad som mer händer :)
Håller iallafall på att planera helgens roligheter och just nu låter allt grymt ;)

Hörs senare, puss på er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0