Glad alla hjärtansdag!

Hej på er fina ni!

Hoppas att ni har haft det bra undertiden jag har varit borta?
Jag kom hem inatt vid 23:40 ungefär och då tittade jag fb och allt annat för första gången sedan i lördags morgon.

Kan säga att veckan har varit grym!
Vi har åkt snöskoter, lekt i snön som har gått upp till höften på mig, promenerat, ätit god mat, spelar kort, tagit massa fina kort, och då huset som vi bodde i låg ca 20 minuter från Norge har vi stått på gränsen mellan två länder och så har vi varit uppe på hovfjället och tittat när Nils, Lisa och Jennifer åkte skidor.

Har fört över alla bilder till datan och ska väll börja lägga upp dem på fb så småningom och efter det så kommer dem dyka upp här och på Instagram inom dem närmsta dagarna.

Huset var en stor alpstuga med österrikisk stil, det var tre våningar så alla tre familjer fick "varsin egen" våning.
Då jag blev sjuk på tisdag kväll blev det inte att vi bastade, Ida och Lisa gjorde det en liten stund men vi andra struntade i det.

Idag är det ju alla hjärtansdag och som alla andra singlar här i världen så ska jag inte göra någonting alls, mamma hade köpt lite god choklad men det blir nog allt.

Tog bara fem bilder eller något med mobilen men jag bjuder på den bästa utav dem som föreställer utsikten när man åkte upp till huset.

Hörs senare, puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0