Heart

Hallå på er!

Sov ju som sagt hos mormor torsdag till fredag, vi pratade massa och vi var även en snabbis hos min kusin Jennifer och hämtade två kassar med kläder/skor/väskor som jag fick utav henne, åkte sedan vidare till Peter och Petra för att hämta tulpaner som mormor köpt för att hjälpa Nils klass samla in pengar.

Vid tolv på fredagen gick jag bort till Julia för att fixa oss inför en kväll hos hennes kompis Salko och massa annat folk.
Och det är där jag är just nu i skrivandes stund ;)
Sov här inatt och umgicks med lite folk, somnade väl vid halv sju- sju på morgonen och vaknade pigg och glad vid nio ;)

Nu sitter jag och Julia och kollar på tv medan Salko sover, vet inte när vi åker hem men måste vara hemma innan halv fem iallafall.

Ikväll blir det film kväll med pizza och massa annat onyttigt :)

Hörs senare, Puss




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0