Hos Julia!

Sitter hemma hos Julia och tittar på tv och äter lite gott.

Stannade hos Peter och Petra med familj på vägen hit för att hämta lite glömda grejer från Värmland och bara prata, fick även blond hår färg utav Petra så nu taggar vi blont hår! ;)

Åkte även vägen förbi morfars grav och tände ljus och bara sa hej, idag var det sjukt jobbigt att vara där. Det är faktiskt riktigt svårt att inse att vi aldrig mer kommer få se honom eller höra hans röst...
Min älskade och saknade morfar :( <3

Imorgon sover jag hos mormor sedan väntar några roliga dagar med Julia. Åker väl hem på söndag då jag ska till psykologen på måndag.

Puss på er!

Bild: Haha bästa bilden på länge! :P behöver jag ens beskriva varför den är grym?



Kommentarer
clara

varför psykolog och sjukhus ??

2013-02-21 @ 00:55:25
Emma

Svar till clara : Jag ska till en psykolog då jag mår väldigt dåligt just nu, har väl egentligen gjort det i många år men nu rann liksom bägaren över. Sjukhuset hade däremot inget med mig att göra, hemlig anledning tillsvidare men nu vet du :)

2013-02-21 @ 09:42:21
URL: http://Emmapaalmgren.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0